Naša Advokátska kancelária disponuje zaručeným elektronickým podpisom a aktívnou elektronickou schránkou , ktoré umožňujú bezproblémovú elektronickú komunikáciu s orgánmi verejnej správy.
Elektronické služby advokátskej kancelárie JUDr. Moniky Meňhertovej znamenajú pre klientov:
- časovú úsporu: elektronické podanie bez obmedzenia úradnými hodinami, kedykoľvek počas celého týždňa,
- finančnú úsporu: elektronické podanie znižuje súdne poplatky minimálne o 50 % oproti klasickému podaniu,
- zvýšenú bezpečnosť: každý dokument je podpísaný zaručeným elektronickým podpisom advokáta, čo garantuje pravosť dokumentu.
Ponúkané služby:
- Elektronické podávanie návrhov na vydanie platobných rozkazov v tzv.upomínacom konaní
- Elektronické podávanie návrhov na vykonanie exekúcií po novele Exekučného poriadku, účinnej od 1.4.2017
- ďalšia elektronická komunikácia so súdmi
- Elektronická komunikácia s Okresnými úradmi, katastrálnymi odbormi , tj. elektronické podávanie návrhov na vklad vlastníckych práv do katastra nehnuteľností, zápis vecných práv do katastra nehnuteľností atď
- Elektronická komunikácia s Obchodným registrom SR ( návrhy na zápis nových obchodných spoločností, návrhy na zápis zmien v existujúcich obchodných spoločnostiach atď )
- Zápis fyzických a právnických osôb do registra partnerov verejného sektora.